TBWB
  • Automatiseren
  • Automation
  • Solutions
    • Transporting >
      • Conveyors
      • Interroll Modular Pallet Platform
      • AGV pallet transport
    • Storage solutions >
      • TBWB Miniload LT
      • Rowa VMax micro ASRS
      • Interroll Flow rack
    • Packing >
      • Dino Stretch Hood
    • Order picking >
      • Atop Pick to Light
      • Generalscan
    • Sorting >
      • Interroll sorting systems
  • Oplossingen
    • Transporteren >
      • Transportbanen
      • Pallettransport
      • AGV
    • Sorteren >
      • Interroll sorteersystemen
    • Palletiseren en stapelen
    • Opslag van goederen >
      • LT Miniload
      • Rowa VMax micro ASRS
      • Interroll doorrolstellingen
    • Printen en etiketeren
    • Verpakken >
      • Dino Stretch Hood
    • Orderpicken >
      • Pick to Light
      • Generalscan
  • Software
    • Dashboard-software / Quartz
    • MES-software / Mercury
    • WCS-software / Granite
    • WMS-software / Sapphire
    • PLC-software / Silicon
  • Software
    • Dashboard-software / Quartz
    • MES-software / Mercury
    • WCS-software / Granite
    • WMS-software / Sapphire
    • PLC-software / Silicon
  • Projects
  • Projecten
  • Partners
  • About us
    • TBWB Team
    • Environment
    • History
  • Over ons
    • TBWB Team
    • MVO
    • Vacatures
    • Historie
  • Nieuws
  • Contact
  • Contact
  • Serviceportal

TBWB News

TBWB Statement Coronavirus

15/3/2020

0 Reacties

 
Foto
De berichtgeving rondom het Coronavirus zal u niet ontgaan zijn. Het Nederlandse RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) adviseert om maatregelen te nemen en deze volgen wij dan ook op. Onze prioriteit is het beschermen van de gezondheid van uw en onze medewerkers en verstoringen aan de bedrijfsvoering tot een minimum te beperken. Verder doen we er alles aan om het risico op verspreiding te minimaliseren.
Daarom neemt TBWB met onmiddellijke ingang de volgende noodzakelijke stappen. Deze blijven van kracht t/m 28 april 2020.
  • TBWB blijft tijdens kantooruren (8.00 tot 17.00 uur) 5 dagen per week telefonisch bereikbaar;
  • Onze Serviceafdeling blijft gewoon bereikbaar zoals u dat van ons gewend bent;
  • Op het kantoor van TBWB blijft een beperkt aantal medewerkers aanwezig om spullen in ontvangst te nemen;
  • Bij leveringen willen wij uw transporteur met klem verzoeken de pakketten bij ons voor de deur te zetten;
  • Onze medewerkers zoveel mogelijk vanuit huis werken, in ieder geval t/m 28 april;
  • Alle door TBWB geplande zakenreizen naar het buitenland zijn geannuleerd en uitgesteld t/m 28 april;
  • Interne en externe afspraken zijn afgezegd of verplaatst indien deze niet direct noodzakelijk zijn;
  • Daar waar nodig kunnen onze medewerkers contact met u opnemen door middel van een conference call;
  • Werkzaamheden die ter plaatse bij onze relaties moeten worden uitgevoerd volgen we de volgende stappen:​
​​
  1. Indien de werkzaamheden volgens de overheid en het RIVM mogen worden uitgevoerd, voeren we deze uit.
  2. Indien de werkzaamheden door het betreffende bedrijf/relatie mogen worden uitgevoerd, voeren we deze uit
  3. Onze medewerkers zullen zelf een inschatting maken of de uit te voeren werkzaamheden kunnen worden uitgevoerd of extra maatregelen nodig zijn om de gezondheid van betrokkenen te waarborgen.
​
Het is voor u én voor ons van groot belang om de continuïteit van onze dienstverlening te waarborgen. Wij zetten daarom alles op alles om u de service te blijven bieden die u van ons gewend bent. Wij draaien op dit moment op volledige capaciteit en zijn te allen tijde telefonisch en tijdens kantoortijden per e-mail bereikbaar. ​
We wensen u veel sterkte toe in deze bijzondere tijd en hopen dat u, uw familieleden en collega’s gezond mogen blijven.
Foto
​You will have noticed the reporting about the Coronavirus. The Dutch RIVM (National Institute for Public Health and the Environment) recommends that measures be taken and we follow them up. Our priority is to protect the health of your and our employees and to minimize disruptions to business operations. We also do everything we can to minimize the risk of spreading.
Therefore TBWB takes the following necessary steps with immediate effect. These remain in force until April 28, 2020.
  • TBWB remains available by phone during office hours (8 a.m. to 5 p.m.) 5 days a week;
  • Our Service Department will continue to be available as usual;
  • A limited number of employees will remain at the TBWB office to receive items;
  • For deliveries, we would urge your carrier to deliver the packages to our door;
  • Our employees work from home as much as possible, at least until April 28;
  • All business trips abroad planned by TBWB have been canceled and postponed until April 28;
  • Internal and external appointments ​have been canceled or moved if they are not immediately necessary;
  • Where necessary, our employees can contact you by means of a conference call;
  • If work is necessary to be carried out at the location of our customers, we follow the next steps;
 
  1. If the activities may be carried out according to the government and RIVM, we will carry them out.
  2. If the work may be carried out by the relevant company / relation, we will carry it out
  3. Our employees will make their own consideration as to whether the work to be carried out can be carried out or whether additional measures are required to ensure the health of those involved.​

It is very important for you and for us to guarantee the continuity of our services. We therefore do everything we can to continue to offer you the service that you have come to expect from us. We are currently running at full capacity and are always available by phone and during office hours by email.

We wish you a lot of strength in this special time and hope that you, your family members and colleagues can stay healthy.
0 Reacties



Laat een antwoord achter.

      aanmelden TBWB nieuwsbrief

    Verzenden

    Archieven

    December 2020
    Oktober 2020
    Augustus 2020
    Juli 2020
    Mei 2020
    Maart 2020
    Februari 2019
    September 2017
    Juli 2017
    Mei 2017
    April 2017
    Maart 2017
    Februari 2017
    December 2016

    Categorieën

    Alles
    Media
    Projecten
    Vacatures

    RSS-feed

TBWB

Rijksweg 110
​4849BR Dorst NL
Tel. +31 (0)161 411 916
​Email info@tbwb.nl

SOCIAL

ALGEMEEN

TBWB Webshop
Privacybeleid
Algemene voorwaarden

GENERAL

​TBWB Webshop
Privacy Policy
General Terms

Service

​Serviceportal
News
TBWBV © COPYRIGHT 2017. ALL RIGHTS RESERVED.
  • Automatiseren
  • Automation
  • Solutions
    • Transporting >
      • Conveyors
      • Interroll Modular Pallet Platform
      • AGV pallet transport
    • Storage solutions >
      • TBWB Miniload LT
      • Rowa VMax micro ASRS
      • Interroll Flow rack
    • Packing >
      • Dino Stretch Hood
    • Order picking >
      • Atop Pick to Light
      • Generalscan
    • Sorting >
      • Interroll sorting systems
  • Oplossingen
    • Transporteren >
      • Transportbanen
      • Pallettransport
      • AGV
    • Sorteren >
      • Interroll sorteersystemen
    • Palletiseren en stapelen
    • Opslag van goederen >
      • LT Miniload
      • Rowa VMax micro ASRS
      • Interroll doorrolstellingen
    • Printen en etiketeren
    • Verpakken >
      • Dino Stretch Hood
    • Orderpicken >
      • Pick to Light
      • Generalscan
  • Software
    • Dashboard-software / Quartz
    • MES-software / Mercury
    • WCS-software / Granite
    • WMS-software / Sapphire
    • PLC-software / Silicon
  • Software
    • Dashboard-software / Quartz
    • MES-software / Mercury
    • WCS-software / Granite
    • WMS-software / Sapphire
    • PLC-software / Silicon
  • Projects
  • Projecten
  • Partners
  • About us
    • TBWB Team
    • Environment
    • History
  • Over ons
    • TBWB Team
    • MVO
    • Vacatures
    • Historie
  • Nieuws
  • Contact
  • Contact
  • Serviceportal